השכרת קריוקי לילדות לבנות

שיתוף

אם פעם היינו חוגגים יום הולדת לכל ילדי הכיתה במסיבת קריוקי הרי שהיום בנות רבות מעוניינות להזמין למסיבה שלהן רק את הבנות/ החברות הטובות ביותר כיוון שהבנים מפריעים והורסים להן את יום ההולדת. קריוקי לילדות, האם זה טרנד חדש…?

במסיבת יום הולדת הנערכת בבית פרטי או במקום ציבורי לרוב מוזמנים כל ילדי הכיתה.

 

מי שכבר ארגן איי פעם בחייו מסיבה לילד או הילדה יודע שהמפריעים העיקריים הם….? הבנים! כן כן חברים, הבנים כנראה באמת מתבגרים קצת יותר מאוחר מכן הבנות (יש בנות שיאמרו שהבנים אף פעם לא מתבגרים), ההפרעות האלה גורמות לכל הכיתה להנות פחות באירוע קריוקי (ולפעמים זה יכול לקרות בגלל מספר קטן של ילדים שבעצם הורסים לכולם).

אז, מה לדעתכן הפיתרון?

אימהות רבות הבינו את המשמעות של הזמנת כל הכיתה והחליטו שאם כך הדבר אין טעם להזמין את כולם (בנים ובנות) אלא אפשר פשוט להזמין רק את הבנות או את עשרת החברות הטובות ביותר. 

 

בכך הן בעצם מבטיחות לעצמן שיהיה הרבה פחות בלאגן בבית ושהילדה שלהן תהנה הרבה יותר. כמו כן, ברור שגם העלויות של המסיבה קטנות משמעותית, זה הופך להיות משהו יותר מצומצם ואינטימי עם פחות הוצאות על כיבוד וגם את ההפעלה עצמה אפשר לעשות בעצמכם או להזמין הפעלה זולה יותר (גם למפעיל תיהיה פחות עבודה).

יש משהו מיוחד בלעשות מסיבה קריוקי לילדים כזאת מצומצת ואם תחשבו על זה שזה שלא בכל שנה תראה ככה המסיבה שלכם (עד שהבנים יתבגרו) אז אפשר לומר שתזכרו את המסיבה הזו כמשהו שונה משאר חגיגות ימי ההולדת שחגגתם במשך השנים. בנוסף להפעלת קריוקי אפשר גם לעשות סיגנון מיוחד לאותו ערב

(נגיד מסיבת פיז'מות) ולגרום לערב הזה להיות מיוחד אפילו יותר.

כתיבת תגובה

כתבת | נגה איילון

כתבת | נגה איילון

כל הכתבות שלי בתחום השכרת קריוקי כולל כל הכתבות וההמלצות לאירועים

מוזמנים להשאיר לנו פנייה ונחייג

דירוג גולשים:
5/5